Vzbujanje zanimanja je eno poglavitnih orodij v prodaji. Vsi, ki se tega zavedajo poskrbijo za učinkovita promocijska sporočila že pred odprtjem prodajaln. Odlično možnost za tovrstno promocijo predstavljajo protiprašne stene, ki so postavljene v trgovskih centrih pred odprtjem (med prenovo in pripravo) nove trgovine. Kaj smo naredili pri tem projektu:
  • pregled in priprava prejetih datotek po poslanem načrtu
  • digitalni tisk na samolepilno PVC folijo
  • avtomatiziran digitalni izrez folije
  • polepitev sten v trgovskem centru

Galerija

Storitve in materiali

comTEC – montaža
Naše načelo je, da ob lastni dostavi z kakovostno montažo zagotovimo da je izdelek ustrezno montiran ter tudi umeščen kakovostno…...
Obstojni tisk na materiale v roli
Digitalni tisk grafik z obstojnimi “outdoor” barvami zagotavlja intenzivne in več let obstojne grafike, primerne predvsem za zunanjo uporabo. Barve…...
Bela folija
Bela samolepilna folija za notranje ali zunanje permanentne aplikacije z življenjsko dobo med 3 in 8 let. Izjemno prilagodljiva, zagotavlja…...

PODOBNE REŠITVE

Grafično označevanje dogodka
LED osvetljena grafika
Sodobna grafična oprema prodajalne – Markacija
Predstavitvena stojala
Unikatno prodajno stojalo – Kema Puconci
Grafika za protiprašno steno – The Body Shop